U bent hier

Klachten

Heb je een klacht over WoonAnker Waas, omdat je vindt dat er iets niet goed is gedaan? Dan kan je een klacht indienen. We zoeken samen een oplossing.

We sturen je binnen de tien dagen een ontvangstbevestiging. Je krijgt je antwoord maximaal 45 dagen nadat je van ons een ontvangstbevestiging ontving.

Let wel: het is niet omdat je niet akkoord gaat, dat je direct een klacht moet indienen. We kunnen je eerst op andere manieren helpen:

  • Ga je niet akkoord met een herstellingsfactuur? Dan kan je eerst je factuur betwisten door te mailen naar onze boekhouding
  • Is er een defect in je woning? Dan vraag je een herstelling aan door te bellen naar 03/771.10.33 of te mailen naar info@woonankerwaas.be 
  • Zijn er problemen met overlast in je buurt? Dan meld je dit aan de regioverantwoordelijke.  
  • Heb je een vraag over je afrekening diensten of verbruiken of ga je niet akkoord met je afrekening? Dan zal onze boekhouding je verder helpen.  

Heb je dit gedaan en ga je toch niet akkoord met onze werking of beslissingen, met hoe we jouw vraag, melding of betwisting hebben behandeld of met welke informatie we je hebben geven? Dan kan je een klacht indienen bij onze klachtenbehandelaar, Eva Reynaert.